قول بده گریه نکنی!!

                      

                                                       

 



نظرات شما عزیزان:

نیکو استایلز
ساعت2:43---6 مرداد 1393
من لیوان و لباسشو دارم ولی اینا عالیییییییینTop

aylgard
ساعت23:11---3 تير 1393
يعني من الان اگه پيشت بودم الان زنده نبودي
اخه كي از اين چيزا نميخواد
تو هم ازشون عكس ميذاري
(شوخي كردم بد نگير)
به هر حال ممنون
پاسخ:پس خدارو شکر که نیستی!(خخخخخخخ)خواهش میکنم عزیزم ممنون از نظرت


mina
ساعت1:04---31 خرداد 1393
آخه از آدم یه چیزایی میخای!!مگه میشه گریه نکرد...من تازه بعد از این همه سال پوسترشونو پیدا کردم...این عکسا رو نزار ما دغ میخوریم...میخام
پاسخ:پس بیاین همگی باهم بگرییم!منم بخوام بخوام!


نیلوفر ناناز
ساعت15:42---24 خرداد 1393
من برم خود کشی
پاسخ:خوش بگذره فقط مواظب خودت باش!!!


saina
ساعت17:20---16 خرداد 1393
manam mikhaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm: -((
پاسخ:منم همین طور!


فاطمه
ساعت14:31---14 خرداد 1393
منم ازینامیخوااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااام!

Hasti
ساعت12:16---11 خرداد 1393
اههههههههه من از اينا مي خوام مامان
پاسخ:###


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:1d, | 12:10 | نویسنده : f styles |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.